Δ΄ ΤΑΞΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΡΤΖΙΟΥ ΚΥΡΑΝΑ

1ος θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα – Ευ ζην

 Θέμα : «Οδική Ασφάλεια»

Τίτλος: «Κυκλοφορώ με ασφάλεια»

Βασικοί στόχοι:

 Ενδυνάμωση της στάσης και των κινήτρων για τη δημιουργία νοοτροπίας, που διαπνέεται από την ασφαλή οδική κυκλοφορία

Διαμόρφωση ενσυνείδητης και υπεύθυνης χρήσης του οδικού δικτύου

Ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, ζωής τεχνολογίας και επιστήμης

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ωρών την εβδομάδα).

Περίοδος υλοποίησης: 10 Οκτωβρίου-30 Νοεμβρίου

2ος θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον

Θέμα : «Οικολογία»

Τίτλος: «Το νερό με μέτρο»

Βασικοί στόχοι:

Να κατανοήσουν ότι το νερό είναι ένας φυσικός πόρος σημαντικός για την ποιότητα της ζωής μας, μη ανεξάντλητος.

Να αντιληφθούν ότι η ανθρώπινη δραστηριότητα καταχράται και επιβαρύνει τους υδατικούς πόρους με ρύπανση.

Να αντιληφθούν ότι η λύση για λελογισμένη χρήση των υδάτινων πόρων είναι στα χέρια των ανθρώπων.

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ωρών την εβδομάδα).

 Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – 7 Φεβρουαρίου

3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Θέμα : «Ανθρώπινα δικαιώματα»

Τίτλος: «Τα δικαιώματα των παιδιών»

Βασικοί στόχοι:

Ευαισθητοποίηση σε θέματα προάσπισης ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Αναγκαιότητα διαφύλαξης αυτών.

Κοινά δικαιώματα για όλους τους λαούς

Ιδιαίτερα δικαιώματα για τα παιδιά

Καλλιέργεια πολιτειότητας-αναγνώριση της ενεργής δράσης τους ως πολίτες που δρουν στο

κοινωνικό γίγνεσθαι.

Ανάγκη για διεθνή ειρήνη και ασφάλεια.

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ωρών την εβδομάδα).

Περίοδος υλοποίησης: 7 Φεβρουαρίου- Μάρτιος

4ος θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Θέμα : «STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική»

Τίτλος: «Η σχολική τάξη συναντά τον επιστήμονα»

Βασικοί στόχοι:

Οικοδόμηση ενός πλαισίου αποτελεσματικής μάθησης για τα μαθήματα θετικών επιστημών

Ανάπτυξη δεξιοτήτων για μάθηση, ζωή και εργασία.

Ενίσχυση της συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης της εκπαιδευτικής κοινότητας και της αυτοαποτελεματικότητας τους

  1. Ενθάρρυνση διαδικασιών πειραματισμού και αμφισβήτησης

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ωρών την εβδομάδα).

Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου