Γ΄ ΤΑΞΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΣΤΑΥΡΙΝΟΥ ΧΡΥΣΗ

3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Θέμα : «Συμπερίληψη, αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

Τίτλος: «Σταματώ τις διακρίσεις – Αποδέχομαι τον  «Άλλο». Από τις λογοτεχνικές αναπαραστάσεις στην πραγματική ζωή»

Βασικοί στόχοι:

Κοινωνικοποίηση και ανάπτυξη φιλικών σχέσεων μεταξύ τους, καθώς βοηθούνται τα παιδιά να χτίσουν μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα με αυτοπεποίθηση και υγιείς

Ευαισθητοποίηση των παιδιών και ανάπτυξη ενσυναίσθησης .

Υιοθέτηση στάσεων και συμπεριφορών οι οποίες αναγνωρίζουν αποδέχονται σέβονται και επωφελούνται από τη διαφορετικότητα αντί να την αγνοούν ή να την αποκλείουν.

Εξοικείωσή τους με αξίες, όπως η συμπερίληψη, η αποδοχή της διαφορετικότητας, ο σεβασμός των άλλων .

διαπροσωπικές σχέσεις, οι οποίες λειτουργούν προστατευτικά και υποστηρικτικά.

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ωρών την εβδομάδα).

Περίοδος υλοποίησης: 10 Οκτωβρίου-30 Νοεμβρίου

2ος θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον

Θέμα : «Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά»

Τίτλος: «Μαθητές ξεναγοί, δημοσιογράφοι»

Βασικοί στόχοι:

Ανάπτυξη κριτικής σκέψης, επικοινωνίας, συνεργασίας, δημιουργικότητας

Ανάπτυξη της προσωπικής ταυτότητας του μαθητή

Συνειδητοποίηση του μεγαλείου της ανθρώπινης δημιουργίας

Κατανόηση της συλλογικής προσπάθειας για την πραγματοποίηση των πολιτιστικών  επιτευγμάτων.

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ωρών την εβδομάδα).

Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – 7 Φεβρουαρίου

4ος θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Θέμα : «Επιχειρηματικότητα- Αγωγή σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα »

Τίτλος: «στην… τσέπη χαρτζιλίκι»

Βασικοί στόχοι:

Εισαγωγή τους μαθητές και των μαθητών και των μαθητριών σε απλές οικονομικές έννοιες, τις οποίες συναντούν στην καθημερινότητά τους

Κατανόηση της  διαφοροποίησης που υπάρχει ανάμεσα στις έννοιες «χρειάζομαι» και «έχω ανάγκη»

Κατανόηση εννοιών όπως το εισόδημα, ξοδεύω με υπευθυνότητα και σχεδιάζω τον οικονομικό μου προϋπολογισμό, ώστε να μπορέσουν στη συνέχεια να τις εφαρμόσουν μέσα από απλές δραστηριότητες

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ωρών την εβδομάδα).

Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος

1ος θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα – Ευ ζην

Θέμα : «Γνωρίζω το σώμα μου – σεξουαλική διαπαιδαγώγηση»

Τίτλος: «Τα κόκκινα παπούτσια»

Βασικοί στόχοι:

Ανακάλυψη και εξοικείωση με ζητήματα που αφορούν στη σεξουαλικότητα

Υιοθέτηση αξιών και στάσεων που προστατεύουν και προάγουν την υγεία, τις υγιείς διαπροσωπικές σχέσεις και την ευεξία των ατόμων

Καλλιέργεια δεξιοτήτων αυτογνωσίας, αυτομέριμνας κι αυτοφροντίδας, ανθεκτικότητας, ενσυναίσθησης και υπευθυνότητας (δεξιοτήτων ζωής).

Καλλιέργεια δεξιοτήτων σκέψης (πλάγια παραγωγική μέσω των τεχνών)

Αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων –

Ανάδυση χαράς και ευεξίας, ευγνωμοσύνης και περηφάνειας

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ωρών την εβδομάδα).

Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου