Αγαπητοί γονείς-κηδεμόνες και αγαπητοί/ες μαθητές/τριες

Σκοπός του Σχολείου είναι να συμβάλει στην ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεων των μαθητών/τριών, ώστε, ανεξάρτητα από φύλο και καταγωγή, να έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες, να γίνουν υπεύθυνοι, ελεύθεροι, δημοκρατικοί πολίτες.

Σας ενημερώνουμε ότι καθώς έχουν επέλθει σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία του δημοτικού σχολείου λόγω της υγειονομικής κρίσης (covid19), έχουν γίνει οι απαραίτητες τροποποιήσεις στον Κανονισμό Λειτουργίας του σχολείου μας, έτσι που να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες, να εξυπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου και να εγγυάται την ασφάλεια των μαθητών/τριών.

Στη συνέχεια περιγράφονται οι πιο σημαντικοί κανόνες που αποτελούν προϋποθέσεις για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του σχολείου.

Ευχόμαστε μια δημιουργική σχολική χρονιά (2020-2021), με υγεία, ευημερία και καλή πρόοδο σε όλους τους μαθητές και όλες τις μαθήτριες που φοιτούν στο 19ο Δημ. Σχ. Ευόσμου.

 

Άρθρο 1

ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ

Α. ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ-ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ

  1. Η υποδοχή των μαθητών/τριών της πρωινής ζώνης πραγματοποιείται από τις 7:00 έως τις 7:15. Για τον πρωινό κύκλο μαθημάτων η προσέλευση στον αύλειο χώρο ορίζεται από τις 8:00 έως τις 8:15. Με το χτύπημα του κουδουνιού, η πόρτα του σχολείου κλείνει και παραμένει  κλειστή καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του σχολείου.
  2. Η προσέλευση και η είσοδος των μαθητών/τριών στον αύλειο χώρο πραγματοποιείται από τη θύρα της οδού Καζαντζάκη πλησίον του νηπιαγωγείου. Η αποχώρηση γίνεται από την ίδια θύρα, με εξαίρεση τους/τις μαθητές/τριες της Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης, που αποχωρούν από την Βόρεια θύρα της οδού Καζαντζάκη.
  3. Με την άφιξη των παιδιών στο σχολείο οι γονείς ενδείκνυνται να αποχωρούν, προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός και να διευκολύνεται η είσοδος των μαθητών/τριών. Επισημαίνεται ότι δεν επιτρέπεται η είσοδος των γονέων στον προαύλειο χώρο του σχολείου για λόγους ασφαλείας.
  1. Η πρωινή προσευχή λόγω της πανδημίας (covid19) και μέχρι νεωτέρας θα γίνεται στις αίθουσες των μαθητών/τριών. Αλλόθρησκοι και ετερόδοξοι μαθητές/τριες έχουν δικαίωμα να μη μετέχουν στην πρωινή προσευχή, οφείλουν όμως να βρίσκονται στο χώρο του σχολείου όσο αυτή διαρκεί και να σέβονται την ιερότητα της στιγμής.
  2.  Η αποχώρηση των μαθητών/τριών για όλες τις τάξεις πραγματοποιείται με τη λήξη του διδακτικού ωραρίου της τάξης  στις 13: 15.
  3. Οι ώρες αποχώρησης των μαθητών/τριών που φοιτούν στο Ολοήμερο Σχολείο είναι αυτές που δηλώνουν οι γονείς και οι κηδεμόνες τους στο Έντυπο Εγγραφής στο Ολοήμερο Σχολείο, δηλ. 15.00  και 16.00. Οι γονείς και οι κηδεμόνες οφείλουν να παραλαμβάνουν εγκαίρως τα παιδιά.
  4. Σε περίπτωση κινδύνου, το διδακτήριο εκκενώνεται σύμφωνα με το σχέδιο, που έχει εκτελεστεί κατά τις ασκήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί και θα πραγματοποιηθούν για την καλύτερη ετοιμότητα προσωπικού και μαθητών/τριών.

 Β. ΦΟΙΤΗΣΗ-ΑΠΟΥΣΙΕΣ

Το σχολείο αποτελεί το φυσικό χώρο αγωγής και μάθησης, γιατί ακριβώς εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις συγκεκριμένης κι οργανωμένης προσπάθειας για την επίτευξη των στόχων της αγωγής. Η ελλιπής φοίτηση των μαθητών/τριών και μάλιστα χωρίς σοβαρό λόγο, υπονομεύει το σχολικό έργο και δυσχεραίνει την πρόοδο τους.

  1. Κάθε μαθητής/τρια οφείλει να προσέρχεται εγκαίρως στο σχολείο. Μόνο για σοβαρό κώλυμα δικαιολογείται η καθυστέρηση ή η απουσία του/της από την καθημερινή σχολική ζωή.
  2. Μαθητής/τρια που προσέρχεται στο σχολείο με καθυστέρηση, γίνεται δεκτός/ή στην τάξη, εφόσον ο γονέας του/της ή ο/η ίδιος/α ενημερώσει τον Διευθυντή του σχολείου του. Αν διαπιστωθεί ότι ο/η ίδιος/α μαθητής/τρια προσέρχεται κατ’ επανάληψη με καθυστέρηση, ενημερώνονται οι γονείς του/της.
  3. Όταν ένα παιδί έχει σοβαρούς λόγους για απουσία (π.χ. ασθένεια), οι γονείς του θα πρέπει να τηλεφωνήσουν στο σχολείο, για να αναφέρουν τον λόγο απουσίας.
  4. Άδεια αποχώρησης από το σχολείο χορηγείται σε μαθητή/τρια μόνο σε περίπτωση αδιαθεσίας και έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με τους γονείς, που κατά την κρίση των Διευθυντών, καλούνται να τον/την παραλάβουν αυτοπροσώπως.
  5. Οι μαθητές/τριες συμμετέχουν σε όλες τις εκδηλώσεις του σχολείου, θρησκευτικού, εθνικού και πολιτιστικού χαρακτήρα (εκκλησιασμός, εθνικές και θρησκευτικές εορτές, παρελάσεις, εκδρομές, πολιτιστικές και μορφωτικές εκδηλώσεις, ομιλίες κ.λπ.). Εξαιρούνται όσοι/ες απαλλάσσονται από τον νόμο.
  6. Για τη συμμετοχή των μαθητών/τριών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, καθώς και τις αθλητικές δραστηριότητες του σχολείου, είναι οπωσδήποτε απαραίτητη η συμπλήρωση Ατομικού Δελτίου Υγείας (Α.Δ.Υ.Μ.) για τους μαθητές των Α΄ και Δ΄  τάξεων.

Άρθρο 2

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ-ΔΙΑΓΩΓΗ

  1. Οι σωστοί τρόποι συνοδεύουν παντού τον/τη μαθητή/τρια του 19ου Δημοτικού Σχολείου. Στις σχέσεις του με τους άλλους, διευθυντή, δασκάλους/ες, συμμαθητές/τριες και προσωπικό σχολείου, εκδηλώνει πάντοτε σεβασμό και εκτίμηση.
  2. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, επιδιώκεται η τήρηση των κανόνων κάθε τάξης. Κατά βάση, οι μαθητές/τριες δεν προκαλούν άσκοπα φασαρία, παρακολουθούν με προσοχή το μάθημα, συνεργάζονται αρμονικά, ενώ για κάθε πρόβλημα ή διαφωνία που τυχόν προκύπτει την επιλύουν συζητώντας ή ζητώντας τη συνδρομή του/της δασκάλου/ας τους.
  3. Η έξοδος των μαθητών/τριών από τις τάξεις επιτρέπεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις (ασθένεια, λήψη φαρμάκου κ.λπ).
  4. Κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, δεν επιτρέπεται  κάθε είδους ανάρμοστη συμπεριφορά, ενώ απαγορεύονται τα επικίνδυνα παιχνίδια.
  5. Στα διαλείμματα κανένα παιδί δεν παραμένει στην τάξη ή στους διαδρόμους του σχολείου, εκτός στην περίπτωση βροχής.
  6. Κατά τα διαλείμματα οι μαθητές/τριες πρέπει να παραμένουν στους οριοθετημένους χώρους, για λόγους ασφαλείας.
  7. Λεκτική και σωματική βία απαγορεύεται, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες και αποτελεί λόγο τιμωρίας. Στο σχολείο ενθαρρύνεται πάντα η ειρηνική επίλυση των διαφορών, ενώ κάθε μαθητής/τρια μπορεί να αισθάνεται την ασφάλεια ότι οποιοδήποτε μέλος της εκπαιδευτικής κοινότητας βρεθεί κοντά του πρόθυμα θα σκύψει πάνω στο θέμα που τον/την απασχολεί προς αποκατάστασή του.
  8. Δεν επιτρέπεται να διαδίδουν φήμες ή να αποκλείουν συμμαθητές τους από ομαδικές δραστηριότητες, παρακινώντας και άλλους να κάνουν το ίδιο.
  9. Δεν επιτρέπεται να προβαίνουν σε χρήση ή φθορά πραγμάτων συμμαθητών τους.
  10. Οι μαθητές/τριες οφείλουν να υπακούνε και να σέβονται όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς των σχολείων και όχι μόνο τον δάσκαλο ή τη δασκάλα τους.
  11. Είναι αναγκαίο οι μαθητές/τριες να μην προκαλούν φθορές στο σχολείο, διότι κάθε καταστροφή υποβαθμίζει τον χώρο στον οποίο αφιερώνουμε πολλές ώρες της ζωής μας καθημερινά. Κάθε εσκεμμένη καταστροφή αποκαθίσταται από αυτόν/την που την προκάλεσε.
  12. Δεν επιτρέπεται στον χώρο του σχολείου, αλλά και κατά την πραγματοποίηση διδακτικών επισκέψεων, η χρήση κινητών τηλεφώνων και άλλων ηλεκτρονικών παιχνιδιών.
  13. Οι μαθητές/τριες  οφείλουν να υπακούν με σεβασμό στις υποδείξεις/συστάσεις όλων των  εκπαιδευτικών του σχολείου.

Άρθρο 3

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

  1. Στη σχολική κοινότητα οι μαθητές/τριες οφείλουν να συμπεριφέρονται σωστά και να εφαρμόζουν τους κανονισμούς. Αναντίρρητα, χρέος τους είναι να συνειδητοποιήσουν ότι η μη τήρηση των κανόνων υποβιβάζει τον ζωτικό τους χώρο και διαταράσσει την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου. Επισημαίνεται ότι από πλευράς των εκπαιδευτικών γίνεται προσπάθεια αντιμετώπισης κάθε προβλήματος που ανακύπτει μέσωπαιδαγωγικών δράσεων και ενίσχυσης θετικών συμπεριφορών. Εντούτοις, σε όσους/ες μαθητές/τριες δεν τηρούν τους κανονισμούς θα υποβάλλονται άμεσα κυρώσεις, προς αποφυγή επανάληψης:

ü  Παρατήρηση από τον/την δάσκαλο/α ( 1η και 2η) .

ü  Επίπληξη από τον δάσκαλο.

ü  Παρατήρηση από τον διευθυντή και τηλεφωνική ενημέρωση του γονέα ή κηδεμόνα.

ü  Αποζημίωση για τυχόν προκληθείσα ζημιά

  1. Εάν, παρά τη λήψη των παραπάνω πειθαρχικών μέτρων, ο/η μαθητής/τρια δε βελτιώσει τη συμπεριφορά του και συνεχίζει να παρουσιάζει την ίδια παραβατικότητα, τότεμαθητής/τρια και εκπαιδευτικός ακολουθούν εκπαιδευτικό πρόγραμμα διαχείρισης προβληματικής συμπεριφοράς.
  2. Τέλος, εάν παρά τη λήψη των παραπάνω πειθαρχικών μέτρων, ο/η μαθητής/τρια δε βελτιώσει τη συμπεριφορά του και συνεχίζει να παρουσιάζει την ίδια παραβατικότητα, τότε τοθέμα παραπέμπεται προς συζήτηση στο Σύλλογο Διδασκόντων,ο οποίος καλείται να αντιμετωπίσει το πρόβλημα. Σε κάθε περίπτωση ενημερώνεται γραπτώς ο γονέας ή κηδεμόνας.

 Άρθρο 4

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ

Η αξιολόγηση των μαθητών/τριών συνδιαμορφώνεται από:

  • τη συμμετοχή τους στο μάθημα και τις καθημερινές εργασίες της τάξης
  • την καθημερινή προφορική επίδοσή τους στο μάθημα της ημέρας
  • την επίδοσή τους στις γραπτές επαναληπτικές δοκιμασίες
  • την επιμέλεια και τη συνέπεια στις εργασίες που έχουν για το σπίτι
  • τη συμμετοχή και συμπεριφορά τους στις ομάδες που ανήκουν
  • Τη γενική συμπεριφορά τους απέναντι στους συμμαθητές και τους δασκάλους τους

 Άρθρο 5

Εκπαιδευτικοί

Οι εκπαιδευτικοί επιτελούν έργο υψηλής κοινωνικής ευθύνης. Στο έργο τους περιλαμβάνεται η εκπαίδευση, η διδασκαλία και η διαπαιδαγώγηση των μαθητών/τριών. Οι εκπαιδευτικοί:

  1. Σέβονται την προσωπικότητα, τις ιδιαίτερες ανάγκες και τις κοινωνικές, πολιτιστικές, θρησκευτικές ή φυλετικές ιδιαιτερότητες του μαθητή.
  2. Φροντίζουν για την ασφάλεια των μαθητών/τριών και την τήρηση της τάξης κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο σχολείο και κατά την πραγματοποίηση εκδηλώσεων, οι οποίες γίνονται με ευθύνη του σχολείου.
  3. Δεν επιτρέπουν την έξοδο μαθητή/τριας από την αίθουσα διδασκαλίας, παρά μόνο όταν πρόκειται για έκτακτη σωματική ανάγκη του μαθητή.
  4. Ενημερώνουν τους γονείς και κηδεμόνες για το ήθος και την επίδοση των μαθητών/τριών τόσο ιδιαιτέρως όσο και ομαδικά σε τακτική βάση και σε ημέρες και ώρες που καθορίζουν και κοινοποιούν από την αρχή του σχολικού έτους και πάντως απαραίτητα τουλάχιστον μία φορά κάθε μήνα.
  5. Αναφέρουν στον Διευθυντή κάθε υποψία που έχουν για τυχόν κακοποίηση μαθητή/τριας.
  6. Φροντίζουν να ενημερώνονται για τυχόν χρόνια προβλήματα υγείας ή ιδιαιτερότητες των μαθητών/τριών τους.
  7. Τηρούν την απαραίτητη εχεμύθεια σχετικά με τις αποφάσεις και συζητήσεις στον Σύλλογο Διδασκόντων για τις επιδόσεις ή τη συμπεριφορά των μαθητών/τριών και για κάθε άλλο θέμα που αφορά συμβάντα στον χώρο του Σχολείου.
  8. Συνεργάζονται μεταξύ τους και σέβονται τις απόψεις όλων των συναδέλφων, χωρίς να υποτιμούν το διδακτικό αντικείμενο κανενός. Οι εκπαιδευτικοί με την εν γένει συμπεριφορά τους οφείλουν να συνεισφέρουν στη διαμόρφωση ήρεμου, ευχάριστου και συνεργατικού κλίματος μέσα στο σχολείο. Τις μεταξύ τους σχέσεις είναι απαραίτητο να τις διέπει ο αμοιβαίος σεβασμός και να τις χαρακτηρίζει η ειλικρινής, συναδελφική και ανθρώπινη επικοινωνία.

 Άρθρο 6

                                                                     Διευθυντής

Ο Διευθυντής βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας της σχολικής μονάδας και, ως εκ τούτου, έχει τις πιο πολλές ευθύνες.

  1. Είναι υπεύθυνος για την ομαλή λειτουργία του Σχολείου και το συντονισμό της σχολικής ζωής.
  2. Είναι υπεύθυνος μαζί με τους εκπαιδευτικούς για την καθαριότητα και αισθητική των χώρων του διδακτηρίου, καθώς και για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των μαθητών/τριών.
  3. Συντονίζει και καθοδηγεί τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους, θέτει μαζί τους υψηλούς στόχους και δρα έτσι, ώστε να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις επίτευξης των στόχων αυτών για ένα Σχολείο σύγχρονο, δημοκρατικό και ανοιχτό στην κοινωνία.
  4. Φροντίζει για τη λήψη κάθε μέτρου, το οποίο συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του Σχολείου.
  5. Ασκεί με δικαιοσύνη, σύνεση και δημοκρατικό πνεύμα τα καθήκοντά του.
  6. Επικοινωνεί με τους/τις μαθητές/τριες και απευθύνεται σε αυτούς με αγάπη, ενδιαφέρον και φροντίδα για όποιο ζήτημα ανακύπτει.
  7. Αντιμετωπίζει με παιδαγωγική ευθύνη κάθε απόκλιση από την ορθή μαθητική συμπεριφορά, κάνοντας παρατηρήσεις, υποδείξεις, ανακαλώντας στην τάξη αυτούς που διέπραξαν παραπτώματα.
  8. Έχει τακτική επαφή με τους γονείς, επιδιώκοντας την ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας ανάμεσα στο Σχολείο και την Οικογένεια, με στόχο πάντα το όφελος των μαθητών.

Άρθρο 7

 ΓΟΝΕΙΣ

 Α. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ

  1. Φυσικοί κηδεμόνες του/της μαθητή/τριας είναι ο πατέρας και η μητέρα του. Αυτοί είναι κηδεμόνες του/της μαθητή/τριας, εφόσον κατοικούν στην πόλη όπου βρίσκεται το σχολείο. Διαφορετικά, ορίζουν οι ίδιοι με έγγραφη δήλωση τον κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας.
  2.  Σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης των γονέων θα πρέπει ο γονέας που έχει αναλάβει την κηδεμονία ή την επιμέλεια του παιδιού να προσκομίσει στο σχολείο τη σχετική απόφαση του δικαστηρίου.
  3. Η Διεύθυνση του σχολείου δέχεται τους γονείς και κηδεμόνες των παιδιών τις ώρες γραφείου, μετά από συνεννόηση.
  4. Για οποιαδήποτε έκτακτη περίπτωση οι γονείς επικοινωνούν τηλεφωνικά με το σχολείο ή/και επισκέπτονται τον Διευθυντή, όταν οι μαθητές/τριες βρίσκονται στις τάξεις και  όχι στον αύλειο χώρο.
  5. Οι γονείς οφείλουν να ενημερώνουν το σχολείο τηλεφωνικώς και εγκαίρως σε περίπτωση αργοπορίας τους. Τηλ. επικοινωνίας:19ο Δημ. Σχ. Ευόσμου 2310 700093
  6. Για οποιαδήποτε θέμα, παιδαγωγικό ή διδακτικό, οι γονείς οφείλουν να απευθύνονται στον αρμόδιο εκπαιδευτικό. Σε περίπτωση που παρίσταται ανάγκη, μπορούν να απευθύνονται και στη Διεύθυνση του σχολείου.
  7. Κανένας ενήλικας δεν έχει δικαίωμα να επιπλήττει ή να τιμωρεί ή να νουθετεί άλλο παιδί εκτός της οικογένειάς του στο χώρο του σχολείου. Για οποιοδήποτε θέμα προκύψει ενημερώνει τον δάσκαλο της τάξης ή τον διευθυντή, οι οποίοι και θα διευθετήσουν το θέμα.
  8. Η ευθύνη για την ασφάλεια των παιδιών μετά το ωράριο λειτουργίας βαραίνει αποκλειστικά τον γονέα ή κηδεμόνα. Οι γονείς-κηδεμόνες είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν το ωράριο των παιδιών τους και να ενημερώνονται από τις ανακοινώσεις του σχολείου.
  9. Για τη συμμετοχή του/της μαθητή/τριας σε ορισμένες σχολικές εκδηλώσεις είναι απαραίτητο να υπάρχει έγκριση του κηδεμόνα, όπως ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία. Επίσης το σχολείο μπορεί να ζητήσει την έγκριση του Γονέα – Κηδεμόνα για κάποιες άλλες εκδηλώσεις, για τις οποίες δεν υπάρχει σχετική πρόβλεψη. Αυτή η συνεργασία εμπεριέχει σημαντική ευθύνη και πρέπει να γίνεται με προσοχή.
  10.  Ενημέρωση γονέων από τον/την εκπαιδευτικό της τάξης γίνεται σε χρόνο που έχει οριστεί από τον/την εκάστοτε εκπαιδευτικό. Επίσης οφείλει και ο ίδιος να ενημερώνει το σχολείο για θέματα που μπορεί να επηρεάζουν την επίδοση ή τη συμπεριφορά του/της μαθητή/τριας στο σχολείο. Οι γονείς οφείλουν να προσέρχονται στο σχολείο στις παρακάτω περιπτώσεις:
  • Μια φορά το μήνα για να πληροφορούνται για την πρόοδο και τη διαγωγή των μαθητών/τριών.
  • Στο τέλος κάθε τριμήνου για τη βαθμολογία
  • Όσες φορές κληθούν εκτάκτως από τον Δ/ντή ή τον Εκπαιδευτικό
  • Στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του Σχολείου
  • Στις ειδικές συγκεντρώσεις Γονέων και Κηδεμόνων
  • Στο τέλος κάθε διδακτικού έτους για τους τίτλους προόδου – σπουδών
  1. Απαγορεύεται το κάπνισμα σε κάθε χώρο του σχολείου.

Β. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ

  1. Ο/Η κηδεμόνας οφείλει να εγγράφεται στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και να συμμετέχει στις δραστηριότητές του προς όφελος του σχολείου.
  2. 2.Το εκπαιδευτικό, παιδαγωγικό και διοικητικό έργο είναι αποκλειστικά αρμοδιότητα και ευθύνη του Διευθυντή και του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου. Ωστόσο, η συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων είναι απαραίτητη για την προαγωγή του σχολικού έργου.
  3. Οι γονείς-κηδεμόνες διαβάζουν προσεκτικά όλες τις ανακοινώσεις που μεταφέρουν οι μαθητές/τριες στο σπίτι ή αναρτώνται στην κεντρική είσοδο του σχολικού κτιρίου ή στην ενημερωμένη ιστοσελίδα του σχολείου (http://19dimevosm.thess.sch.gr)
  4. Η Σχολική Επιτροπή, το Σχολικό Συμβούλιο, η Τοπική Αυτοδιοίκηση, οι επιστημονικοί, οι καλλιτεχνικοί και οι πολιτιστικοί φορείς, πέρα από το θεσμικό τους ρόλο, είναι οι κοινωνικές συνιστώσες του σχολείου. Ένα ανοιχτό δημοκρατικό σχολείο έχει ανάγκη από τη σύμπραξη όλων αυτών, για να επιτύχει στην αποστολή του. Ο κοινωνικός περίγυρος αποτελεί το περιβάλλον μέσα στο οποίο το σχολείο αναπτύσσει το μορφωτικό έργο του.

Η συνεργασία σχολείου-οικογένειας αποτελεί θεμελιώδη προϋπόθεση
για την ομαλή λειτουργία του σχολείου προς όφελος των μαθητών/τριών.

Τηλέφωνα Επικοινωνίας

19οΔημ. Σχολείο: 2310-700093, επικοινωνία με τη διεύθυνση του σχολείου  καθώς και το

mail :  mail@19dim-evosm.thess.sch.gr.

 Παρακαλούμε για τη συνεργασία και την τήρηση των παραπάνω κανόνων, ώστε το σχολείο μας να λειτουργεί χωρίς προβλήματα και επιπλέον οι  μαθητές/τριες μας να αναπτύξουν αρετές συνεργασίας, σεβασμού και αποδοχής της Σχολικής Κοινότητας.

 Ο Δ/ΝΤΗΣ & Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ